Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Kan varmt rekommendera stövlarna, är supernöjd med dem!



Vad är det för Mac du har? De ska ju vara stabila och bra, så jag kan tänka mig att det är en bättre investering än i en PC :) Får fundera lite på saken, än så länge har vår gamla inte brakat ihop!



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

Vilken lyx ;-)

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Jag beställde faktiskt ingen foundation själv. Är nöjd med Bare Minerals som jag har kvar av än så länge. När den tar slut kanske jag provar på Elf, jag tycker de verkar ok med tanke på priserna! Särskilt mitt läppstift gillar jag skarpt.

4:e kommentar, skriven , av Erika:

Vi kom (kors i taket) iväg på en bio :) men givetvis kan du o jag också gå inom kort på någon :)



Kram

5:e kommentar, skriven , av Johanna:

Tittat in här ;) Önskar dig en fin dag!

6:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

pjuh tack för kommentaren, jag har varit dörädd att inlägget ska missuppfattas och uppröra ännu mer ;-)



KRAMAR

Kommentera inlägget här :