Herregud vad längesedan!

publicerat i
Hej på er!

Det var ett tag sedan jag skrev här. Vet visserligen inte ens om någon finns kvar här inne och läser? För det finns ju inget nytt att läsa ;) Men vi mår bra och tiden springer iväg. Det är snart jul och Edvin blir snart 3 år gammal. Eller ung kanske ;-) Det har väl inte hänt så mycket sedan sist utan dagarna går åt utav skola, hemmafix och vara med barnen. Har även haft några veckors VFU (Praktik) på samma förskola jag varit på förut. Väldigt skoj! Har bara ett år nu kvar av min utbildning. Sedan är jag lärare för tidigare år. Vilket innebär att jag kan arbeta både i förskola och skola. Jag vill dock arbeta i förskolan, till en början i alla fall. 
 
 
Alvin har börjat på hockey och det var väldigt efterlängtat måste jag säga. Det enda han pratar om och han kan varenda spelare i VIK hockey. Hockey och hockey. Edvin han pratar bara om cars och blixten mqueen just nu. 
 
Vinter har det blivit också! Väldigt härligt måste jag säga. Hellre snö och kallt än en vinter med bara slask. Räcker med de gånger jag fick tvätta barnens ytterkläder innan vintern kom. Om några veckor är det jul och det ska bli mysigt! 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!:

I dagens lucka kan du vinna ett par Damn Heels, var gärna med! :D http://adaras.se/2012/december/lucka-5-vinn-damn-heels-i-guld-eller-silver.html#comment

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Kul att titta in och se att du uppdaterat dig:)
Roligt med hockey;)stora killen.
Ha det fint kram

3:e kommentar, skriven , av Moa:

Jag läser alltid:) kul med uppdatering! Kram på dig vännen!

Kommentera inlägget här :