Godmorgon

publicerat i Vardag
Godmorgon fredag den 10 augusti. 
 
Bara jag som är vaken här hemma för Andreas har åkt till jobbet och barnen sover. Var meningen att jag och Freja (farmors hund) skulle gå en morgonpromenad men jag måste nog gå upp lite tidigare för att vi ska hinna innan Andreas måste åka. Får bli lite senare idag efter jag lämnat av barnens hos mamma där dom ska sova inatt. Blir roligt för dem då vi inte har barnvakt så ofta. Jag och barnen har rensat lite bland deras kläder och lagt upp en del på tradera. Lika bra att titta igenom vad som behövs inför hösten och vintern. Verkar som Edvin kan ha sin vinteroverall från förra året till en början i alla fall. Min lilla kille. Alvin kan däremot verkligen inte ha sin vinterjacka. Han växer hela tiden. Byxor som jag nyss köpt är snart förkorta och numera har han snart stl 116. Stora killen! Däremot är han väldigt smal så det gäller att midjan på byxorna går att reglera. 
 
 
Fast än hoppas vi på lite mer sommar. Även om jag känner nu när jag är uppe tidigt på morgonen att det börjar bli höst. Det är kallt på morgonen och på kvällarna. 
 
 
Nej nu ska jag kolla om barnen börjar vakna. Jag och Andreas hade tänkt att gå ut och äta ikväll men vi ångrade oss och ska laga plankstek här hemma istället. Andreas gör väldigt god plankstek, mmmm! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Nu går det bra:)vet inte vad felet kan berott på men jag har försökt många ggr.
Fint du fått här inne:)
Hoppas planksteken blev bra.
Du är himla snygg i håret oxå;)fin färg.
kraam

2:a kommentar, skriven , av Helenas Hem -fembarnsmamma:

Hej på dej. Vad fin du är!!! :)
Hoppas ni fick en härlig kväll, ibland är det nästan bättre att bara vara hemma närmande är barnfri. Kram

3:e kommentar, skriven , av Jenna - Stockholmsmamma till två ♥:

Jag har inget emot att gå upp tidigt om man vaknar själv men det är nästan helt omöjligt när barnen väcker en så tidigt då typ dör jag av trötthet haha.
Åh, här har vi samma problem, Viggo är ganska smal om midjan men är lång så har alltid problem med vilken storlek jag ska välja på byxor så att det inte blir för baggy..

4:e kommentar, skriven , av elinjosefine - lifestyleblogs:

Vad fin du är!! Hoppas ni haft en superbra helg :)

5:e kommentar, skriven , av elinjosefine - lifestyleblogs:

Vad fin du är!! Hoppas ni haft en superbra helg :)

Svar: tack så jätte mycket :)
sandraoalvin.blogg.se

Kommentera inlägget här :