Godmorgon söndag

publicerat i Iphone

Godmorgon! Jag och Edvin sitter och latar oss i soffan litegrann. Alvin och Andreas är på hockeyträningen. Vi har haft en lugn helg men idag får vi besök av barnens farmor, dom kunde inte komma på Edvins kalas så han blir firad idag också. Nästa vecka har vi sista redovisningen i kursen vi läser nu och då avslutas höstterminen. Sen den 22 börjar vårterminen och då ska jag läsa matte (!) och läs- och skrivinlärning. Hoppas kurserna är bra. Sen väntar bara examensarbetet till hösten sen är jag äntligen lärare från förskolan och till årskurs 5-6. Men med den inriktningen jag valde så lämpar den sig nog mest upp till årskurs 3. Fast jag vill helst arbeta inom förskolans verksamhet.

Nej nu är det dags för frukost.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Lycka till med studierna,duktig du är;)
Ja det blir lite kalas för oss oxå,funderar på barnkalas med bara några barn,kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Jag börjar min tredje termin på förskollärarprogrammet nästa vecka och vi ska också läsa matte och läs och skriv.

Svar: Okej vad roligt! Vart läser du någonstans?
sandraoalvin.blogg.se

Kommentera inlägget här :