Första helgen i februari

publicerat i Allmänt
 
Så var det första helgen i februari! Skönt att januari försvann fort även om Edvins födelsedag lyser upp januari så är det en rätt trist månad. Februari med men den månaden brukar gå fort. Jag har dessutom matte tenta om någon vecka så månaden kommer säkert springa iväg för fort. Måste verkligen börja plugga ordentligt nu så jag klarar den. Matte är nog det jag varit mest nervös över. 
 
 
Idag har Alvin hockeyträning som han precis har åkt iväg på sen får vi besök av lite släktingar till Andreas. Vi måste också försöka få en klipptid till barnen, är på tiden nu och jag måste köpa en ny mascara. Viktiga saker det ;-) Ska kanske baka något också, får se vad det blir för något. Kanske en kladdkaka med vit choklad.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Fina pojkarna är då :)hoppas det gick bra med hembesöket o sprutan.skönt att de kommer hem till er.kram

2:a kommentar, skriven , av Emelie Petersson:

Vilken mysig bild på de två coolingarna ;-)

3:e kommentar, skriven , av Therese- tvåbarnsmamma:

Vad roligt att kika in här igen, var visst ett bra tag sedan nu ser jag! Och så fint ni fått det hemma! :)

Kram kram

Kommentera inlägget här :