Edvin 3år!

publicerat i Edvin
Får inte glömma att vi har firat en 3åring här i dagarna också. Edvin fyllde tre år den 5 januari. Perfekt att det dessutom var på en lördag. Lite trixigt dock när det precis varit jul tycker jag. Lärde mig att det är lika bra att köpa presenter samtidigt som julklapparna för det mesta var sluuuut..
 
Min fina lillebror!
 
Han fick ett fint kalas med många som kom och grattade! Inte lika stort som Alvins men då är det lite enklare i och med att vi kan vara utomhus (beroende på väder). 
 
3år går undan måste jag säga även om det hänt en del sedan dess så känns det som igår. Edvin hade ett tufft första år men börjar komma ikapp i storlek nu tycker jag. Han är fortfarande ganska liten men frisk och pigg! 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Fan så snyggt!!! Alltså jag vill så jävla gärna ha det där köket!!! Wow vilket läckert kök ni har! Kram
Sofie

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Grattis i efterskott till Edwin på 3 års-dagen,håller med dig att det är skitsvårt att köpa presenter så nära efter jul,nyårsdagen är ju dessutom allt stängt då Nova fyller den 2 jan.
Kommer hädanefter köpa presenter samtidigt som julklapparna;)blir nog smidigast.
Så fiiint ni har det hemma,kul att få se lite mer av erat hem,jättefint kök.
kram

Kommentera inlägget här :