Sen läggning

publicerat i Mat, recpept
Nu har jag precis nattat Alvin! Väldigt sent för honom idag men han sov i bilen idag på eftermiddagen så han var inte trött vid denna vanliga läggtiden. Sen satt han så still i soffan med oss så då är det lite mysigt. Vi har hunnit med en hel del på eftermiddagen idag! Först hämtade vi upp Xandra på jobbet sen satt hon kvar med Alvin och Edvin medans jag köpte några skolböcker av en tjej och postade en Peak jacka jag sålt på tradera. Sen åkte vi hem till henne så barnen fick leka med Adrian och efter det åkte vi hem till Linus (Andreas bror). Sen kom Andreas dit och då åkte vi till Max och sen för att kika på en jacka till mig men kom hem utan jacka.
.
Fick en Peak jacka av Andreas i julklapp men den var på tok förstor så nu är den såld men det är rätt slut på vinterjackor just nu märkte jag. Det var en small men Unisex så det var som en herr medium. Såg en fin Everest jacka jag ville ha men den fanns bara i vitt. Frågan om det är så praktiskt?
.
Nu ska jag snart äta något, duscha och sen slå in Edvins presenter. Imorgon blir han nämligen 1 år! Vi ska till bvc för vaccination på morgonen. Inte någon rolig start på hans födelsedag men det går inte någon annan dag. Vill inte att han ska få feber i samband med dagis starten. Sen kommer det lite besök både efter lunch och senare på eftermiddagen. Fullspäckad dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Nej, roligare start på 1-årsdagen kan man ju ha ;-) Men han får säkert en fin dag trots allt!



Natti!

2:a kommentar, skriven , av Ms. Kidelin:

Ja, vill verkligen ha en vhs spelare. Om det inte finns på typiska elektonikaffärer känns det som att det borde finnas på typ stora mataffärer el. liknanade som har allt möjligt jox men har egentligen ingen aning:)

Så trist att inte Peak jackan passade. Har ännu inte kollat stan sedan rean började men här brukar man kunna fynda en hel del dyrare ytterplagg på rean. Antingen i Peak butik el. typ Stadium, etc.

Hoppas du hittar något du gillar! Jag älskar alla mina Peak jackor som jag sliter hur mycket som helst utan att det blir synligt. Bra kvalitet.

3:e kommentar, skriven , av ♥ Erika - Mamma till två små ♥:

Grattis till Edvin! hoppas ni haft en bra dag :-)



kram

4:e kommentar, skriven , av Petra:

Grattis till lill Edvin,hoppas han klarade sig från feber,kram

5:e kommentar, skriven , av Nina:

GRATTIS! =)



Vi har alltid haft Britax och båda barnen har fått plats till 5-6 år. Att dom får sitta med böjda ben är faktiskt inte ett problem, förstår att det är jobbigt om han skriker men det går nog över till slut om han vet att inget alternativ finns ; )



Kram

6:e kommentar, skriven , av madde:

Grattis till Edvin i efterskott!



KRAM

7:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

gu det kan ju verkligen vara helt hopplöst att lägga dem när de somnar i bilen pust



hihi!



Grattis till Edvin!

Kommentera inlägget här :