Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Vädret ser helt underbart ut!!!



Ni ser ut att bo jättemysigt,

bor ni utanför Västerås`?



Ha en bra dag

KRAMAR

2:a kommentar, skriven , av Frida-Fantastiskamamman:

Åh nu tror jag att jag vet vilket huset är...hemnetfreak som jag är hihi..

Hoppas att er vecka börjat bra!

Kramar<3

3:e kommentar, skriven , av Pyttianna:

Ser fram emot att få se mer bilder och följa med i renoveringen. kan tänka mig att det blir mkt jobb men destå härligare blir det när allt är klart!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Fröken M:

jag älskarnovastars grejer, och jag gillar saker med stjärnor på i största allmänhet, men mest av allt gillar jag att shoppa till viggo :) kram

5:e kommentar, skriven , av Helenas Hem -Om livet på landet:

Åh vad spännande! Ska bli roligt att få se bilder.

KRAM

6:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

LYCKA!!! Kan tänka mig hur det känns... bara ert!

Stort grattis :)

7:e kommentar, skriven , av Frida-FantastiskaMamman:

Japp han spelar hockey så han är borta varje kväll med träningar & sen matcher två ggr när serien kör igång.



Hoppas att grillningen blev bra i det fina vädret!

Kramar<3

8:e kommentar, skriven , av FLOOSAN:

Va mysigt det ser ut!

9:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Tack för era kommentarer! Kommer visa mer bilder eftersom! Kram

Kommentera inlägget här :