28 Mars

publicerat i Vardag

Nu kan vi väl säga att våren stannar? Fast jag har hört att det ska bli snö i helgen?! Hoppas på att det inte blir så. I helgen har jag, Alvin och Edvin hälsat på mamma och Janne medan Andreas var hemma för att slipa och spackla. På söndagen följde jag och Alvin med Erika och Elwira till Skansen då Erika blivit bjuden till Lill-Skansens smygpremiär. Rekommenderas och det öppnar på lördag! Hade gärna kollat runt mer på Skansen men jag hade missat att det blåste lite kallt ute :-) Får bli ett till besök närmare sommaren.

Annars är det full fart med renovering, skola och jobb. Har tackat nej till jobb i sommar nu så i sommar kommer jag plugga på distans. Ser fram emot en sommar hemma! På fredag levereras köket och då blir huset fullt av kartonger. Vi bor på övervåningen nu förutom när vi äter och lagar mat. Enklast så just nu. Behöver väl inte säga att vi längtar tills det är klart!

Kommentera inlägget här :