Sommarlov och semester

publicerat i Iphone
Nu har jag och barnen sommarlov. Eller jag ska bara skicka in tentan till den sommarkurs jag läst i några veckor nu. Skulle egentligen läst en till sommarkurs men jag kom inte in då det är så många som sökt sommarkurser i år och jag sökte nog lite i sista minuten. Hm. Trodde inte det var så populärt. Men det gör faktiskt inte för nu ser jag faktiskt fram emot att vara ledig i två månader. Första sommaren jag verkligen längtat till att vara ledig! Enda till 3 september ska vi vara lediga så jag hoppas på många soliga dagar så vi har något att göra. Andreas får semester nu på fredag och då bär det av mot Öland. Vi ska vara där ungefär en vecka tror vi. Andreas morfar bor där och har sedan ett sommarhus i en golfby som vi ska bo i. Har varit där en gång tidigare och det är fint! fast på Öland har jag varit många gånger och skulle nog själv kunna tänka mig att bo där på sommarhalvåret :) 
 
 
Får se vad jag och fotbollskillarna ska hitta på idag då! 

Kommentera inlägget här :