Sjuk

publicerat i Om mig
Jag har blivit sjuk. Hatar att vara sjuk. Jag brukar inte vara sjuk men just denna månad har jag varit förkyld till och från hela tiden känns det som. Igår låg jag under 4 filtar och ett täcke och hade världens frossa. Andreas jobbade sent men barnen somnade tidigt så det gick bra ändå. Tror träningen gör så att jag håller mig frisk men denna månad har jag tränat fast jag inte varit helt bra alla dagar och det har säkert gjort att det kommer tillbaka hela tiden. Får väl försöka vila några dagar nu. Hatar att vila vill springa. Sprang dock 7km igår på en bra tid, men det var innan jag blev sjuk sedan bröt det ut någon timme senare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin FitnessochHälsa:

Typiskt att bli sjuk direkt efter ett träningspass. Hoppas att det går snabbt över!

2:a kommentar, skriven , av Hanna - Mode, smycken och min vardag:

Krya på dig!

Kommentera inlägget här :