Sommaren

publicerat i Iphone
Hallå därute!
 
Så mycket nytt här på blogg.se så jag vet knappt hur man skriver ett inlägg =) Sommaren börjar lida mot sitt slut och det känns väl lite tråkigt då jag tycker den har gått väldigt snabbt och solen har inte varit framma allt för mycket. Jag har pluggat nästan hela sommaren, då jag läser sommarkurser men det har gått bra och går bra trots att barnen är hemma. Kurserna känns lite lugnare än de vi brukar läsa. Jag och barnen är hemma tills 3 september då riktiga skolan börjar igen. Har tre terminer kvar sedan är jag färdig lärare för förskolan och lågstadiet. 
 
Andreas började jobba i måndag efter sin semester. Vi har varit 9 dagar på Öland sedan resten här hemma med små utflykter som Parken Zoo. Var på Ölands djurpark också när vi var där. En bra park tycker jag! Har varit där förut också. Alvin har fyllt 5 år och det har vi firat med tre kalas :) Först vi och hans farfar med familj på födelsedagen, sedan stort släktkalas och i söndags hade han kalas för sina förskolekompisar. Massvis med fina presenter fick han och många som kom för att fira honom. 
 
Jag tycker om att baka så det blev lite fika =) Tror det blev 17 sorter.. Här är en del av det. 
 
 
Det var allt för denna gång, kanske återkommer snart igen. Fick lite blogglust igen! 
 

Kommentera inlägget här :