Öland sommaren 2012

publicerat i Om mig
Vi har som sagt varit på Öland, åkte ner på Andreas första semesterdag och stannade i nio dagar. Tyvärr var det inte riktigt lika fint väder som det brukar vara. Men de första dagarna var det riktigt varmt. Vi hade i alla fall inte så mycket regn som hemma. Andreas morfar bor på Öland och har även ett sommarhus/golfhus i en golfby så där bodde vi. 
Bilderna kommer i lite fel ordning märkte jag.. 
 
På Ölandsdjurpark
 
Besök på Källa glassgård och lite solning!  
 
 
Jag och Andreas blev utbjudna på mat av Pia (barnens farmor, Andreas mamma min "svärmor". Åt väldigt god mat och fin utsikt på Robinson Cruise. Sen spelade vi minifgolf och jag vann. Nej skoja bara, Andreas vann ;) Lite strandhäng fick vi till och som sagt besök på Ölands djurpark med mamma och Janne. Vilket barnen var glada över!
                   
 
Sen var vi på kändisfotboll på Ekerums golfbana och vi grillade mycket. Kocken har kockkläderna på sig :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenna:

Härliga bilder! och vilken fin bikini du ser ut att ha på dig :)

Kommentera inlägget här :