Påsk

publicerat i Vardag
Påskpyntar ni?
Om några dagar är det påsk! Vi brukar väl inte direkt påskpynta något men i år har det inte blivit något alls för vi ska riva ut köket nu i påsk. Så matlagningen kommer väl bli lite som det blir. Hoppas på lite sol så vi kan grilla, kan väl grilla utan sol med men känns inte lika trevligt. På påskafton ska nog jag, mamma och barnen åka till mormor och äta lunch sen kanske det blir hämtmat någon dag också.
Påskägg ska jag fixa till barnen i varje fall och ett till min lillebror. Var ett tag sen jag träffade Liam nu så det ska bli roligt. Alvin tycker också det för han brukar fråga efter honom ibland. Det skiljer bara 1 år mellan dem så det är lite roligt. Nej nu måste jag sätta igång med tentan då Edvin är på förskolan igen, han har varit sjuk i två dagar så jag har inte hunnit fått så mycket gjort.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma med 2:an i maggen :):

Vad duktig du är som kämpar på med skolan, du har kanske inte så mycket val men ändå. Kanske blir det skolbänk för mig redan till hösten, med en fyra-månaders! Vi får se...



Glad Påsk!

2:a kommentar, skriven , av Carolina:

Hej!

De är så svårt med allergier, och särskilt eftersom många läkare(iallafall här) säger så olika saker och har olika sätt att jobba på...



Elsa ligger bra till i vikt,hon väger ju tom mer än er Edvin.10,3 sist. Så hos henne har de inte märkts något på vikten. Dom låg hon efter en bit på längden men tydligen hade hon lyckats komma ikapp typ 3 cm på bara två månader nu! Om de nu stämde...



Hoppas de går bra för er med Edvin! Vi hoppas på att få provsvar den här veckan!



Ha de bra!

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Nu har det varit påsk lite förlänge härinne ;-) hehe!



Hoppas allt e bra!



Kram kram

4:e kommentar, skriven , av Erika:

tack så mkt :) hoppas allt e bra med er? kram

5:e kommentar, skriven , av Erika:

Kanske får ta o skaffa det då ;-) Kram!

Kommentera inlägget här :