Lite små förkyld och cirkus

publicerat i Om mig
En bild från när jag och Alvin var på cirkus för snart 2 veckor sedan. Vad väldigt trevligt! Alvin tyckte också om det och satt som ett ljus under 2 timmar (händer inte annars direkt :-))
.
Goddagens! Vad har ni för er denna torsdag? Längtar efter helgen kanske? Jag sitter och skriver på mina tenta eller studie som vi också ska kalla det. Har kommit en bit påväg och ska läsa igenom det jag hitills har skrivit. Nästa vecka väntar en veckas VFU (praktik) och då ska vi genomföra en intervju med en verksam lärare och en lekobservation. Sen veckan efter den ska tentan lämnas in så nästa vecka måste nog kvällarna ägnas åt att skriva.
.
Har gått och blivit lite förkyld men har klarat mig rätt länge ändå tycker jag. Hoppas det inte blir värre för än går det att leva med :-) Men dum som jag är så kunde jag inte hålla mig ifrån att jogga lite igår så på kvällen var jag rätt trött så jag ska försöka hålla mig inne idag. Annars försöker jag gå/jogga eller liknande nästan varje dag. Var faktiskt på gymmet i veckan också första gången sedan i maj. Har fortfarande träningsvärk i mina klena armar.
.
Nej åter till texten som ska läsas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Lycka till med tentan:)

cirkus är så roligt och nu var det flera år sedan jag besökte ett cirkus-tält.kram o trevlig kväll med allt läsande.

2:a kommentar, skriven , av Lilla H:

oj så mycket popcorn lillen har!

3:e kommentar, skriven , av SAndra:

Lilla H: Han åt inte upp allt ensam :-) Fick ganska mycket hjälp av mig..

4:e kommentar, skriven , av Petra:

Ok trist med dyra elkostnader,men hur mkt ungefär förbrukar ni i årskostnad?kram o trevlig kväll

5:e kommentar, skriven , av cv service:

All people like eat popcorn. It's very delicious.

Kommentera inlägget här :