Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Rejäla skor och jacka är ju verkligen något som man borde investera i till vintern så att man håller sig varm! Det brukar jag dock vara ganska dålig på :)

2:a kommentar, skriven , av Michelle von Walden - Gravid!! <3:

Supersnygga skor! :)

3:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

Snygga är dem också :-)

4:e kommentar, skriven , av Erika:

Snygga! dessa borde hålla dig varm i vinter, ser ut som så :-) Jag brukar alltid impregnera skor med impregneringsspray, det kan jag rekommendera för att få dom hålla längre.



ang. vårt kök det är ju inte alls stort men har många luckor med mycket förvaring och mysigt o räcker till oss ;-)



Kram!

5:e kommentar, skriven , av Mamma till William och Wilma:

Snygga stövlar :)

6:e kommentar, skriven , av Elin:

Skitsnygga! Jag är också väldigt dålig på använda riktiga vinterskor men tror jag också måste köpa ett par Timberland inför vintern.

Kommentera inlägget här :