Skriva rubrik påminner mig om att skriva en frågeställning

publicerat i Om mig
Att komma på en bra rubrik påminner mig ibland om hur det är att försöka formulera en bra frågeställning till ett arbete. Inte så lätt alla gånger. Blir ofta samma gamla vanliga (rubrik alltså).
.
Tisdag idag och bara 4 dagar kvar innan helgen är här igen. Började en ny kurs idag och fick ännu mer att göra. Vet inte riktigt hur alla böcker ska hinnas läsas men det får väl bli att ögna igenom. Går inte att läsa 5-6 tjocka böcker hur snabbt som helst. Får plocka ut det viktigaste.
Andreas ska inte längre åka till Barcelona då han inte känner sig riktigt bra, han har problem med blodtrycket och mår illa till och från så det är nog dumt att åka då. Skönt för oss att ha honom hemma!
Hittar inte min kamerasladd så jag bjuder på en bild på min ganska nya kofta, skönt nu när det börjar bli kallt ute. Annars är det ganska dåligt med tjockare tröjor i min gaderob har jag märkt. Dags att börja laga flygande jakob för senare ska jag på spinning.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Vad skönt, då slapp du vara själv i alla fall ; ) Kram

Kommentera inlägget här :