Längesedan igen

publicerat i Om mig
Gud vad tiden går fort, hinner knappt skriva här som ni kanske märker :) Hade tenta inlämning förra fredagen så hela förra veckan var verkligen fullt upp. Sen åkte vi till Södertuna slott lördag till söndag, vi blev bjudna av Andreas morfar + fru som hade bjudit hela den sidan av släkten så det var trevligt. Alvin och Edvin var hemma med min mamma och Janne då vi inte tyckte att det skulle bli så roligt för dom där som enda små barn, sen att sitta still vid middagar är inte så roligt ;) När vi kom hem på söndagen hade vi kalas då jag fyllde år i måndags. Var trevligt och fullt hus som alltid när vi har kalas men det är bara skoj.
.
I helgen väntar jobb för Andreas, mycket jobb för han i oktober. Alvin ska på kalas i helgen också imorgon för två av sina förskole-kompisar som har kalas tillsammans (kusiner) på busborgen sen på söndag ska vi fira min kusin Loke. Alvin var egentligen bjuden på ett till kalas men det kör ihop sig lite då det var ungefär samma tider så då valde han Lokes :)
Edvin idag innan förskola.
Fick många fina presenter när jag fyllde år, tack! Av Andreas fick jag en Ipad 2 :) Perfekt att surfa på!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

GRATTIS i efterskott! Vilken fin present =)



Kram

2:a kommentar, skriven , av Maria - med bebis i magen ☆:

vilken sötnos :)

3:e kommentar, skriven , av essay:

This boy must be very good child. It's because he is smiling on this picture.

Kommentera inlägget här :