Edvin

publicerat i Edvin
Hej jag heter Edvin och jag blir 2 år i januari, det märks säger mamma för jag är envis men också väldigt söt!
Om det inte går som jag vill lägger jag mig ner på golvet för att visa min ilska. Jag tycker om att göra bus och leka med storebror Alvin fast han vill mest leka ifred som han säger, han tycker att jag förstör ibland. När han inte ser brukar jag ta hans bilar. Det gillar han inte och då springer jag därifrån fast han kommer snabbt ikapp mig. Jag tycker om mat men vill INTE sitta ner när jag äter utan att stå är det som är roligt. Min blåbärs yoghurt är det godaste jag vet och jag brukar hämta den när kylen är öppen. Jag pratar inte jätte mycket än men det gjorde inte storebror heller tidigt säger mamma, men jag kan säga några ord som mamma, pappa, titta, där, vov vov, blää mm. Jag har börjat gilla dagis och behöver inte säga hejdå till mamma/pappa längre utan springer direkt in. Jag gillar inte att byta blöja men det har jag aldrig gjort men jag vill inte heller gå på pottan så blöjan hänger nog med ett tag till.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Sötisen då:)

Precis som en två åring med andra ord,här slänger vi oss på golvet och surar oxå haha,även onda blicken.kraam

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Tack! Svårt att hinna med allt i vardagen men jag saknar bloggandet :)



Hihi, lite trots uppvisar Colin med!Han brukar också lägga sig ner i protest. KRAM

Kommentera inlägget här :