Mörkret är här

publicerat i Om mig
Godkväll! Visst är det mörkt tidigt ute nu? Det förstör min träning väldigt mycket men inte så mycket att göra åt, mörkret kommer oavsett om vi vill det eller ej. Eller egentligen förstör väl inte mörkret det är bara det att jag gärna inte springer när det är kolsvart ute. Jaja har varit på gymmet några gånger de senaste veckorna i alla fall. Klarade tentan som jag hade för några veckor sedan, fick VG dessutom trodde jag aldrig. Man kan inte få Mvg så Vg är högsta betyg. Har snart en ny tenta som jag måste börja skriva på som verkar svårare så vi får se hur det går.
.
Snart är det jul också, bara några veckor kvar tills advent sedan rullar det på. Men det är mysigt så det ser vi fram emot. Har redan köpt hem första pepparkakorna :-)
Edvin vill gärna inte sitta i barnstol utan riktig stol ska det vara men still kan man inte sitta :-) Upp och ner upp och ner.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

En sån sötis :)

2:a kommentar, skriven , av Erika:

åg pepparkaksdeg på ica häromdagen, tänkte köpa men kändes lite väl tidigt :)



Vad STO edvin blivit helt plötsligtsedan sist vi sågs, så söt.



kram!

Kommentera inlägget här :