Fartfylld helg

publicerat i Alvin&Edvin
I torsdags kom Andreas mamma och hans yngsta lillebror hit och stannde två nätter. Väldigt trevligt så barnen var lediga i fredags vilket dom nog tyckte var skönt. Vi säger så i varje fall ( Alvin vill gärna till dagis som han säger varje dag). Sen i lördags hämtade Andreas och Alvin min lillebror Liam som sov här tills igår. Dom hade kul busungarna och Edvin försökte hänga på men Alvin var inte lika sugen på att han skulle vara med. Skiljer bara 1 år mellan Alvin och Liam så det är lite skoj. Dock kan dom bråka som syskon ibland, vart ett himla liv över vilken film dom skulle se men det löste sig med lite avbrott för pannkakor. Annars gick det jätte bra och dom somnade fortare än jag trodde och sov hela natten. Alvin kom inte in till oss heller så det var ju skönt för det gör han nästan varje natt annars :)
.
Vi var på spökvandring hos min faster på lördagskvällen också. Det var skoj och även jag vågade mig runt. Edvin sa buhuuu buhuu och tyckte det var jätte kul att vara ute i mörkret med ficklampor.

Kommentera inlägget här :