Maj månad

publicerat i Vardag
Hejsan!
Inte lätt att ta kort på Alvin och Edvin nu, speciellt inte på Alvin men om han väl ställer upp så gör han grimaser :-) Edvin springer mest iväg för att dra i kameran. Allt är bra med oss och nu börjar slutet på skolan snart, vi har det ganska slappt på slutet så jag hoppas jag kanske får jobba lite. Redovisning nästa vecka sen några få grejer som ska göras. Ganska skönt då jag ska jobba hela sommaren förutom veckan vi ska åka till Grekland i mitten på juni. Måste fixa pass till Edvin snart, helst denna vecka. Träningen går också bra springer i alla fall en 5 gånger i veckan, ibland fler eller färre och ibland går jag istället för springer.
.
Ja jag har inte så mycket mer att säga just nu =) Här hemma håller vi på med veden så allt där inne står still. Fy f*n vad tråkigt att ta hand om allt ris som blir efter man huggt ner massa träd och sen ska allt klyvas också så det hinner torka till vintern.. Nu ska jag skriva ihop en redovisning..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Hoppas du hann med redovisningen;)ja man måste få lyxa till den gråa vardagen haha kram

2:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Goa gossar :-)



Hoppas det går framåt med veden!

KRAM

3:e kommentar, skriven , av ♥ Erika - Mamma till två små ♥:

sötnosarna!



kram från oss

4:e kommentar, skriven , av Nina:

Härligt med en vecka i Grekland =)

Kommentera inlägget här :