SunWing Resort, Rhodos

publicerat i Om mig
I mitten på juni ska vi åka till Rhodos hela familjen. Vi har blivit bjudna av Andreas mamma som fyller 50år nu i april så vi åker med dom + Linus. Ska bli jätte skönt att komma iväg till solen! Speciellt med tanke på att jag ska jobba hela sommaren sen när vi kommer hem. Vi ska bo på SunWing Resort&Spa 4 km utanför Rhodos, Kallithea. Av det jag läst så ska det finnas 6 olika pooler och 50-200meter till havet. Tror Andreas mamma bokat lägenheter så jag tror vi får en med två rum och ett litet kök. Kan vara skönt när man har barn, värma välling osv. Kanske laga lättare lunch ibland. Finns även spa, gym, olika pass och barnaktiviteter. Kanske Alvin vill gå på.
.
Ska bli skönt att åka iväg i alla fall!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Gud så härligt, nu blev jag avis :) KRam

2:a kommentar, skriven , av Carolina:

Åhh där har jag varit! Dock innan jag fick barn men det var verkligen jättebra!

Längtar efter en resa jag också men de dröjer nog tyvärr!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Stina:

Vi var där i somras. Så bra, speciellt med barn. Jag tror att när man väl har varit på ett sunwing en gång vill man aldrig åka till något annat med kids. Rena rama paradiset för familjer. Vi suktar efter ett sunwingbesök till hösten.

4:e kommentar, skriven , av Kattis:

Vi åker till Sunwing Kallithea 5-19 juni.. När åker ni?? Vi kanske ses..

Kommentera inlägget här :