Mitt i veckan

publicerat i Vardag
Idag är det onsdag och mitt i veckan, i alla fall vardagsveckan. Idag gick jag upp tjugo över 5, tar lite tid för mig på morgonen sen tar det ännu längre tid när de andra ska upp. Speciellt att få upp Alvin, är inte alls roligt ibland. Jag har jobbat idag och det är snart två år sedan jag var där men jag tyckte det mesta var sig likt. Imorgon är det heldag i skolan och på fredag jobbar jag igen, ännu tidigare. Måste försöka plugga imorgon kväll och i helgen. Andreas mamma ska komma ner på lördag så då kanske jag kan smita iväg och läsa lite. Andreas har också jobbat mycket denna vecka och idag har han bara varit hemma en timme sen åkte han på ett möte han skulle ha för sina kundmottagare. Dom måste ha kvällsmöten då dom inte kan ha stängt på dagen. Igår var jag på spinning/core så idag har jag världens träningsvärk men det är väl ett gott tecken! Ja det är ungefär det som händer här hemma just nu. Jobb, skola och barnen.
.
Idag var Edvin på dagis igen och han hade inte varit ledsen en enda gång(bara när Andreas lämnade dom). Snart är han också en dagis kille ;-) Imorgon har dom friluftsdag så varma kläder och fika ska med. Sa det till Andreas och han gav förslaget att vi (läs jag) skulle lägga fram det ikväll då det är han som lämnar/hämtar imorgon. Lika bra så allt kommer med.
.
Nu ska jag kolla in lite vårnyheter! Såg så snygga Adidas sneakers till Alvin och ett par till Edvin (i en butik) men hittar ingen bild på dom nu.
Fick hem mina nya Converse för någon vecka sedan. Nu väntar jag på en väska jag köpt på Campadre men det verkar vara lååånga leveranstider.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ Erika - Mamma till två små ♥:

snygga! har också ett par grå converse jag köpt men har noll koll på vart de är... måste leta i källaren o plocka fram :-)



kraam

Kommentera inlägget här :