Jogging och nya skor

publicerat i Barn shopping
Fick ett par nya Nike Air Max Moto av Andreas igår. Var och provade några olika när Alvin var på kalas. Velade mellan dessa och ett par Asics men dessa var skönare. Jättebra stötdämpning! Invigde dem idag med min runda på 5,5km. Nu springer/går jag den på 32minuter. Alltid något.
.
Alvin och Edvin fick nya skor i fredags. Alvin fick ett par Nike som ni ser på bilden och ett par Timberland kängor till dagis och Edvin han fick ett par söta Adidas. Han ska även få ett par Kavat till dagis men dom var slut i hans mini storlek (20). Så nu är de flesta av vårskorna inhandlade, båda måste ha ofodrade stövlar sedan och sandaler till sommaren.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Härligt med lite vårskor,du får hojta till om din löpskor e bra ,jag ska börja träääääna nu om kvällarna;)kram

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Hur mycket springer du/hur ofta? snacka om att jag ligger efter! har ju typ bara sprungit två gånger.... jag har lite att ta igen nu tills vårruset :-)

3:e kommentar, skriven , av Nina:

=)

Älskar Adidasskorna!

Kommentera inlägget här :