Dag 4, kärlek.

publicerat i 31 dagar
Kärlek kan vara många saker, framförallt tänker jag på Alvin och Edvin sen såklart Andreas (och familj, släkt, vänner). Eftersom jag redan skrivit om mina barn så tänkte jag tillägna dag 4 till Andreas. Andreas och jag träffades 2005 när jag skulle flytta till Västerås och bo hos min pappa för att jag skulle börja gymnasiet här. Vi träffades hemma hos min pappa då Andreas brukade övernatta där eftersom han jobbade i Västerås men bodde inte här än. I sommar har vi varit tillsammans i 6 år och ganska precis varit förlovade i 5 år. Andreas är kärlek för mig och den har blivit starkare med åren. Vi har fått uppleva mycket tillsammans, två underbara barn och nu vårt hus och en massa annat såklart. Jag tycker vi kompletterar varandra bra och tycker för det mesta ganska lika, inte om allt men om de viktigaste sakerna som barnen. Jag skulle inte kunna tänka mig att leva utan Andreas. Älskar dig!!

Kommentera inlägget här :