Tjingeling

publicerat i Om mig
Goddagens! Många som är lediga? Eller kanske får semester idag? Idag började mitt sommarschema så ingen ledighet för mig, jobbade extra igår också och imorgon ska jag jobba extra utöver de 5 timmar jag egentligen bara skulle jobbat. Så imorgon blir det inget midsommarfirande för mig jobbar från 07:30-21 men har en "rast" på tre timmar på eftermiddagen. Vi ska nog passa på att grilla då. Hade fått 15 jobb sms när vi kom hem från Grekland så det behövs lite personal just nu.
.
Annars regnar det mest här fast just nu är det uppehåll. Önskar den riktiga värmen kommer till nästa vecka! Saknar Greklands värmen lite :-)
Älskade Alvin som snart fyller 4 år! Första dagen på Rhodos ramlade han på asfalten och skrapade upp hela näsan och fick liten fläskläpp. Men inte var han så bekymrad över det så länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helenas Hem:

Tack så mycket för grattis! :)

Låter superhärligt med Rhodos

KRAM

2:a kommentar, skriven , av Karin Persson:

Hej hej vad trevlig dina poster verkar vara. kommer definitivt läsa dina poster lite mer! (: Hoppas du har en trevlig dag :)

Kommentera inlägget här :