Sjuk och vardag igen.

publicerat i Edvin
Jag har blivit sjuk! Igår var värst hade sådan frossa så jag sov med kläder, filtar och tjockt täcke. Ont i halsen och förkyld är jag med, minns inte ens när jag hade feber senast. Edvin krånglade jätte mycket inatt så det har inte direkt hjälpt. Men jag och Andreas var uppe 06:20 och fixa i ordning för Edvin började sin inskolning idag och nu är det lika bra att vänja oss för nu måste vi börja gå upp tidigare, i alla fall de dagar jag ska med bussen till Eskilstuna på morgonen för då måste barnen lämnas till frukost 07:30.
En sådan liten plutt för 1 år sedan!
Inskolningen gick bra idag, vi var bara där 1,5 timme sen dansade vi ut granen tillsammans med Alvins avdelning och efter det gick vi ut en stund innan jag och Edvin åkte hem. Edvin är väl inte direkt så förtjust i att vara ute. Så klumpigt för honom med overall och skor så han ramlar mest omkring och blir gnällig. Somnade direkt på vägen hem gjorde han :-) Inte så jätte kul att vara på en inskolning med feber men nu håller jag bara tummarna för att inte barnen blir sjuka!!
.
Nu sover Edvin så jag ska nog vila lite, bäst att passa på för idag kommer inte Andreas hem förrens sent ikväll. Sen måste jag försöka äta något!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lilla H:

Min dotter gillar inte heller att vara ute nu när så mycket kläder ska på. Det ska bli skönt till våren då man bara kan sätta på en extra tröja eller jacka.

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Fy vad jobbigt att vara så sjuk, speciellt när det inte finns tid och ro för att stanna hemma och vila! Hoppas verkligen du blir bra snarast och att pojkarna slipper bli sjuka...

Gå och lägg dig så fort barnen är nattade, mycket sömn kan göra susen!

Krya på dig!

Kram

3:e kommentar, skriven , av madde:

Krya på dig!



KRAM

4:e kommentar, skriven , av Mamma Stinas Dagbok:

Åh gud så söt med världens gosigaste pussmun! :) Ha en fin kväll!

Kommentera inlägget här :