Måndag och en frisk vecka?

publicerat i Vardag
Så var det måndag igen men idag är vi hemma även om jag tror vi hade kunnat åka till dagis. Båda är nu pigga och Andreas är på jobbet. Edvin är lite små trött bara så det kanske är bra att vi är hemma en dag extra. Däremot får vi lite problem nästa vecka då vi säkerligen måste ha någon inskolningsdag. Hoppas vi kan lösa det. Tror jag har någon dag jag ska läsa hemma. Ja bara vi slipper bli sjuka igen så är jag glad. Jag var den enda som inte blev sjuk här hemma. För 2 år sedan när vi hade vinterkräksjukan blev jag inte heller sjuk men tydligen finns det några % som aldrig blir smittade av just vinterkräksjukan, jag verkar vara en av dom! Ganska skönt måste jag säga så någon håller sig frisk.
.
Idag blir det storstädning här hemma! Måste städa bort alla sjukdomar och tvätta. Det är nämligen så att vi avloppsbrunn blev full precis innan helgen så vi har inte kunnat köra tvättmaskinen eller diskmaskinen. Ganska typiskt va? Men idag ska dom komma och tömma den så jag hoppas det sker snart.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Håller tummarna för att ni får hålla er friska nu! Skönt om det är som du säger, att du är imun mot kräksjukan, vissa är ju det ;) Jag har inte kräkts sen jag var gravid så jag kanske också är imun, hoppas det! :)

Önskar er en bra start på nya veckan som tar oss ett steg närmre VÅR!!!

Kram på dig

Kommentera inlägget här :