Godkväll därute!

publicerat i Vardag

Parkas Grey, The BRAND

Godkväll därute! Hoppas er vecka startat bra! Vår har varit lite små gnällig men jag tror dom är lite trötta efter en helg med väldigt lite sömn. I alla fall normal sömn. Funderar på att beställa jacka ovan från The Brand till Alvin, en vårjacka. Ingen dagis jacka men som han kan ha om vi ska någonstans. Har kikat på den flera gånger så det kanske är dags nu.

.

 

Nu ska jag fråga Alvin om jag får titta på halv åtta hos mig, han kollar nämligen på lilla sportspegeln och nu var det nyss Zlatan på tv så jag tror inte jag får byta :-) Men man kan alltid göra ett försök, om inte annat ska han strax sova..

 

Jag beställde jackan, hoppas den sitter bra på honom!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ Erika - Mamma till två små ♥:

skönt att alla är bättre! jackan är superfin!

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Snygg jacka;)går det bra med inskolning för den lille?kram

3:e kommentar, skriven , av Nina:

Bra köp, den är så himla fin!! Kram

4:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Söt jacka! Den kommer nog bli fin på honom. Hoppas att ni får en vecka utan sjukdomar nu och att inskolningen går bra för Edvin.



Kram kram

Kommentera inlägget här :