Tvättmedel

publicerat i Huset
Jag köpte förvaringsburkar för tvättmedel i helgen. Har letat efter det men bara sett på nätet tidigare. Men nu hittade jag på Chili Store för ett bra pris, kommer ej ihåg exakt pris men det strax under 200kr/st. Mycket bättre än de tvättmedlet kommer i.
.
Ni ser också vår nya bänkskiva som Andreas målat/betsat. Först hade vi tänkt en vit men sen tänkte vi svart men efter han betsat den en gång blev vi nöjda med färgen. Den är lite brun/svart. Tvättstugan är ej klar. Vi har inga tvättkorgar för jag har bara hittat fula eller för små, såg fina på Mio men sedan var dom så små. Sen ska det upp hyllplan och vi ska köpa antingen ett skåp eller trådback som vi ska ha bredvid tvättmaskinen för förvaring. Sedan några tvättlinor att hänga tvätten på, som man sedan kan dra bort när de inte används. Just det lampa också!
.
Nu är det kaos som ni ser.
Vi har ingen torktumlare och klarar oss väldigt bra utan, saknar det inte. Är glad att vi inte köpte både och samtidigt som vi först tänkte. Torktumlade underkläder när vi bodde i lägenheten men mest för att jag inte hade plats att hänga det någonstans.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

Supersnyggt och väldigt praktiskt med rejäla förpackningar! Pappersförpackningarna är ju dessutom inte särskilt snygga!



:D



2:a kommentar, skriven , av Anna:

Så praktiskt tack för tipset

3:e kommentar, skriven , av Helenas Hem:

Hejhej. Superfina burkar. Jag skulle också vilja ha nåt liknande.

Ha det så bra! :)

KRAM

4:e kommentar, skriven , av Elin - Mamma till Evangeline:

De där tvättmedelsburkarna var kanonbra! Har också letat med inte hittat! Tack för tipset ;)

5:e kommentar, skriven , av Petra:

Snygga jag har liknade i diskmedel:)

Bra tips,kram

6:e kommentar, skriven , av Malin-mamma till sam och tim:

Vilken snygg förvaring!!

Kommentera inlägget här :