Onsdag

publicerat i Vardag
Var ett tag sedan jag skrev här nu. Hinner inte riktigt med det. Har sällan hemma plugg dagar och går ofta heldagar i alla fall denna vecka. I måndag var jag hemma en timme och gjorde middag sen åkte jag på spinning, idag ska jag också på spinning men idag är det lite senare. Sen kommer jag hem och vi har haft flera kapitel som ska vara läst till dagen efter. Så det är bara att vara i skolan, laga middag, leka lite med barnen, natta dom och ev träna sen plugga sen sooova. Har dessutom nu blivit anställd där jag sommarejobbade för 2 år sedan (äldreboende) så nu är sommarens jobb löst och ev kommer jag nog jobba extra nu fram till sommaren. Har allmänt lite tillgänglighet några helger och några kvällar så vi får som om jag får något jobb sms.
.
Hoppas ni mår bra! För Edvin går det bra på dagis nu. Han blir ledsen när vi lämnar men är inget ledsen dagtid nu längre! Ibland sover han bort tre timmar vid lunchen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Skönt att det går bra för lillen på dagis:)grattis till jobbet oxå kram på dig

Kommentera inlägget här :