Lunch dags

publicerat i Vardag
Goddagens!
.

Första hemma plugg dagen på denna vecka. Skönt! Fast idag är huvudet inte riktigt med, har inte alls tagit in det jag läst. Väldigt irriterande! Men Edvin som sovit så bra de senaste nätterna har inatt varit vaken till och från halva natten. Han själv vaknade på strålande humör men det gjorde inte vi andra. Snark hoppas verkligen på en bättre natt inatt för imorgon är det Eskilstuna som gäller och KemiLab. Det går mycket bättre på dagis för Edvin nu. Fast han är fortfarande väldigt ledsen när jag lämnar men igår tror jag han inte varit något ledsen på hela dagen så det känns skönt. Hemma är han inte lika mammig längre heller. Alvin han vill inte åka hem från dagis fast han både ätit frukt, lunch och mellanmål där utan vill både äta middag och sova där fast han följer i alla fall med hem ;-)
Letar efter en vårjacka till mig själv då jag aldrig hittade någon vinterjacka som jag skulle få av Andreas kör vi nu på vårjacka istället och sedan lite nya träningskläder :-) Tycker om dessa jackor från Nelly.se, vi har ju både Vila och Vero Moda i stan så kanske lika bra och prova dom först om dom finns inne.
.
Barnen behöver också nya vårjackor. Har nog bestämt mig för att dom ska få gröna jackor och det lutar åt PoP istället för Molo för Molo hade så konstiga storlekar på deras jackor tyckte jag. Sen var den gröna färgen finare på PoP jackan enligt Andreas. Vilka bekymmer man har :-) Alvin behöver verkligen nya jeans också efter det är det enda vi får på honom i byxväg. Helst av allt ska det vara knappar på jeansen också. Mjukisbyxor och andra byxor går numera inte alls på utan en kamp och det gäller väl att välja sina strider. Sen tycker väl inte jag att jeans är så skönt under overall men men.
Det var allt för idag, hoppas ni har en bra dag. Det är sol här men den hinner jag nog inte se så mycket av!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

taaack ;) superglad är jag :) jackan högst upp var fin =) me like.. du är duktig du som sliter med plugg barn o hem.. puss på dig

2:a kommentar, skriven , av Erika:

vila tycker jag har MYCKET snyggt! kikade in där som hastigaste förra veckan o det fanns några plagg jag gillade, får se om det blir köp nu.



Kraam!

Kommentera inlägget här :