Edvins rum

publicerat i Edvin
Edvins rum börjar ta form, saknar en del som en hissgardin men de mått vi måste ha finns ej. Måste väl sy själv men det är jag dålig på och vi har ingen symaskin. Sen vet jag inte riktigt vad som ska stå på byrån och tavellisten. Två tavlor ska också upp varav en jag köpte ram till igår.
Tavlan som ska upp på väggen.
Böckerna på byrån måste få någon slags hylla eller om dom får stå på hyllorna ovanför. Några krokar ska också inhandlas till både Alvin och Edvin så deras kläder kan hänga någonstans.
På tavellisten ska det nog ändras om lite. Maileg kaningen ska nog få en kompis, såg en söt apa från samma märke! Förvaringsbänken skulle jag vilja ha någon slags dyna till och ett litet bord framför så Edvin kan duka maten på, han tycker om att laga mat vid köket. Måste vara ett högt bord annars blir bordet lägre än bänken.
.
Några saker kvar alltså och dörren och fönstret ska målas.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara med Viggo:

Så fint det blir :)

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Gud så fint! själv har jag enorma problem med att få tilld et.. får ju massor med fula plastleksaker hela tiden som förstör inredningen :( hur gör du?

3:e kommentar, skriven , av Erika:

vad fint! åh vad jag vill ha den där hemnes bänken också! jag hoppas de tar in den när IKEA öppnar på Hälla. ang jeansskjortan, de började från strl 92 så blir lite stort för våra grabbar men ska spana vidare efter något liknande i mindre siz ;-) kraam

4:e kommentar, skriven , av annsoh:

Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! :D

5:e kommentar, skriven , av Malin:

Gud vad jag älskade den där tavlan, skulle vilja köpa en sån till min gudson! Vart får man tag i såna? Ur läcker var den! :D

6:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Malin: Edvins tavla kommer från Studio Nele, finns också hos Signerat.se där jag har köpt min!



Anna: JA vi har också massa fula plastleksaker ;-) Men barnens sovrum ligger på övervåningen och än är det bara Alvin som går upp själv och då mest på sitt rum så Edvins rum är lite mer lättstädat än så länge. Men förvaringsbänken rymmer ganska många leksaker och de två understa lådorna i Malm byrån har vi leksaker, lika så förvarings"korgen" som står bredvid byrån.



Kram!

7:e kommentar, skriven , av turk unge:

FAN va sämst rum kan du skaffa bättre möbler din fattiga ÄggL.

8:e kommentar, skriven , av Turkens kusin:

Indeed

9:e kommentar, skriven , av Pappa Di:

stäng ner bloggen

Kommentera inlägget här :