Bra helg, måndag, jogging

publicerat i Vardag
Godkväll!

Någon kvar här inne och läser? Blir tyvärr lite långt mellan uppdateringarna men jag hinner inte riktigt med alla dagar. I fredags bjöd vi Linus och Danne på 3rätters och det blev väldigt gott. Kul att göra lite annan mat på helgerna. På vardagarna ska det gå fort fort. I lördags kom mamma och Janne hit och jag gick ut på kvällen för att träffa Erika. Vi gick till Tabazco och det var väldigt trevligt, vi drack någon drink och beställde in en bricka med bland annat olika ostar, salami och oliver. Just oliver brukar jag inte äta men dessa var väldigt goda! Blev väldigt glad för jag fick en jättefin sjal av Erika. Sen mötte jag upp Andreas på sportbaren och vi åkte hem. Kom hem i bra tid men Edvin hade varit väldigt ledsen på kvällen och vaknade igen när vi kom hem så han fick sova mellan oss.
Igår var det söndag och jag, mamma och Edvin började men en långpromenad sen rullade dagen på och idag är det vardag igen. Var duktig imorse och började plugga på en gång så innan lunch var reflektionstexten på 1800 ord inlämnad. Hoppas den blir godkänd! Idag tänkte jag åka iväg på spinning men det blev lite stressigt med middagen så jag premiär joggade idag! Woho var några månader sedan sist men idag var det inte så kallt. Gick faktiskt väldigt bra även om det inte var så långt. Går väldigt bra med träningen just nu!
Lite nya träningskläder har jag köpt men skulle behöva lite till speciellt någon tröja att springa i och sedan några linnen.
.
Denna vecka trodde jag skulle bli rätt lugn då jag mest har uppgifter här hemma att göra men nu ska jag jobba två dagar så det blir inte så lugnt ändå. Näste vecka är det massor i skolan så det gäller att vila sig till helgen som kommer. Fast jag gillar ändå när det händer lite saker. Känner mig mycket gladare nu när jag har något att göra om dagarna och inte bara är hemma. Okej jag hade lite att göra om inte mer när jag var hemma med barnen men det är kul att träffa lite människor!
Busungar!

Kommentera inlägget här :