Tisdagen den 2 augusti

publicerat i Om mig
En del av fikat på Alvins kalas. Jag bakade hela lördagen och det blev gott det mesta tror jag. Smakade knappt själv. Tycker mer om att baka :-)
Alvin vid Sala lekpark för några veckor sedan.
Godkväll!
Hoppas ni haft en bra solig dag. Vi började dagen med sovmorgon så det var skönt sen tog jag mig ut för att springa. Efter det blev det frukost och lite fix. Sen kom Alvins kompisar (våra grannar) över och frågade om Alvin ville följa med idag igen till skogen för fika, svampplockning och det ville han såklart. Hade redan planerat att åka till Lögas utomhusbad med Xandra och Adrian så det blev bara jag och Edvin som åkte iväg. Sen kom alla barnen över hit på eftermiddagen och lekte och vi köpte familjepizza sen glass av glassbilen. Bra dag!
.
Imorgon är jag också ledig då ska vi åka hem till mamma för hon fyller år sen jobbar jag några dagar igen. Nästa vecka är min sista vecka på schema. Skolan börjar den 29 augusti så får se om jag hoppar in något extra på jobbet om det behövs innan skolan börjar om inte får jag lite "semester" jag med.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolina:

Va mycket gott du har bakat! Jag riktigt längtar tills Edvin fyller år så jag får baka MASSOR! Fyller själv år nästa vecka men de är inget jag firar längre!



Ja här har vi över 3 veckor kvar på semestern, skönt men Edvin längtar såååå mycket!



Ha en bra kväll!

2:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Hej finigar!



Åh vad du har bakat,

så mycket gott att jag bara baxnar...jag hade gärna smakat allt! ;)



Grattis till Alvin!



Många kramar

3:e kommentar, skriven , av Erika:

söta ni är och OJ vad superflitig du var i köket till kalaset! såg mycket fint OCH gott ut :-)



kram kram

4:e kommentar, skriven , av Nina:

Men vad mycket gott du bakat =)

Kommentera inlägget här :