Ledig dag

publicerat i Vardag
Från i fredags.
Först sams och Alvin ska ta kort på allt och alla sen blir det bråk om kameran. Fast inte så allvarligt för dom skrattade samtidigt :-)
.
Godmorgon! Här fick jag sovmorgon till kl 8 i alla fall. Skönt för Alvin skulle absolut inte sova igår kväll vet inte vad som hände för han brukar somna snabbt efter ha varit på förskolan (måste öva in ordet förskola istället för dagis börjar ju snart skolan igen:-). Sista veckan vi har ledigt mitt i så här, sen blir det förskola för dom 5 dagar i veckan om det inte sker något oväntat som sjukdom eller ledighet. Men jag tror inte det gör så mycket för dom trivs där. Nu blir inte ens Edvin ledsen längre när jag lämnar! Han blir så glad när man hämtar honom och springer i världens fart. Han har vuxit mycket tycker dom under sommaren och leker för fullt och är glad hela tiden. Han äter nu varje morgon movicol för sin mage så nu är han mycket gladare!
.
Dagens planer vet jag inte riktigt, ska se om någon kanske vill ses? Annars får det bli en hemma fix dag. Kan också behövas, skulle verkligen behöva klippa gräset, göra rent fönster mm. Men klippa gräset tänkte vi göra igår men det regnade såklart.
.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentera inlägget här :