Dagen har kommit....

publicerat i Om mig
Hallå!

.
Nu är dagen här då jag stänger ner denna blogg/tar paus. Har inte alls någon lust att sitta och skriva så det känns som ett vettigt beslut. Har tappat väldigt många läsare också eftersom jag aldrig uppdaterar, inte så konstigt att man tappar :-), har inget direkt att blogga om? Visst barnen men dom börjar bli stora, finns mer att skriva om i spädbarnsåldern, aldrig får sova, matar jämt, alla utvecklingssteg osv. Sedan känns det inte lika självklart att skriva om barnen när de blir större, lite försiktig vill man vara. Inredning och huset är roligt men inte när allt är halv klart. Skulle kunna skriva massor om min utbildning men ni skulle nog tröttna. Ja ni förstår :) Men jag kanske kommer tillbaka om en vecka eller 1 år man vet aldrig. Kanske kikar in och skriver något om barnen för jag själv vill gärna kunna gå tillbaka och läsa i framtiden. Man glömmer fort.
.
Önskar er alla en bra höst, vinter, jul osv. Skolan har börjat så här är det fullt upp hela hösten.
Vi hörs!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Bloggen ska aldrig kännas som ett krav eller något jobbigt. Då har man tappat själva kärnan till varför man började blogga tycker jag. Tycker du gör ett rätt beslut. Jag låter dig ligga kvar på bloglovin så ser jag om du kommer tillbaka:) Kram o lycka till i höst med plugget!

2:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Hej Sandra!



Va tråkigt men bloggen ska vara rolig,

kanske är du snart tillbaka igen. I vilket fall som helst ha det riktigt bra & ta hand om dig och familjen.



KRAMAR

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Synd gillar din blogg,du har sån bra mix med inredning samt mammalivet:)kramar till dig men förstår dig.

4:e kommentar, skriven , av Erika:

vad trist att du slutar helt men jag förstår dig, man ska inte blogga om lusten tryter.



Kramar!

Kommentera inlägget här :