Alvin har shoppat

publicerat i Alvin
Igår var jag, Edvin och Alvin på stan. Alvin fick välja kläder själv och han kollade noga ut vad han skulle ha. Hatten skulle han absolut ha för det var coolt sa han, sen en t-shirt med cars bilarna för det köper jag aldrig sa han. Men sen valde han snygga jeans och tröjan på bilden. Just det en vinterjacka på Lindex köpte vi också, dock inte någon till förskolan utan mer som han kan när vi ska någonstans.
.
Vi provade även en vinterjacka från Didriksons stl 110 måste han ha som dom, fast jackorna hade bara kommit in i rosa så det får vänta några veckor. Han provade den rosa men sa mamma jag vill nog inte ha rosa :-) Behöver han inte heller. Fast den rosa var snygg fanns som overall också.
.
Nu ska Edvin få sova middag och jag ska duscha. Ikväll ska vi till Andreas pappa och Agneta för att äta middag, fira Andreas som fyllde år igår.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

funderar på didriksons overaller i år. körde på en röd till Elwira en vinter o den var vi nöjda med.

Kram!

2:a kommentar, skriven , av Erika:

glömde ju skiva att han var söt i sin outfit o hatten superfin :)

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Hoppas det går bra att jobba helg :-) doftljus är ljuvliga! synd att det inte finns så många goda billiga varianter dock



kram!

4:e kommentar, skriven , av Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Snygga kläder han valde! :-)

5:e kommentar, skriven , av Towis - its about me wherever I am.:

underbar hatt!

Kommentera inlägget här :