Ute

publicerat i Vardag
Godmorgon!
Jag ska strax åka till skolan men slänger i några bilder på igår när vi var ute på morgonen innan solen kom fram. Vår gräsmatta är rena leråkern eller som en sjö just nu, det ska vi göra något åt nästa höst/vår för så här kan det inte vara. Likadant måste vi köpa grus sen för där vi parkerar bilarna är det också bara lera. Inte så kul att bli smutsig innan vi kommit fram till bilen.. Edvin gillar numera att vara ute för några veckor sedan avskydde han det. Igår åkte jag och handlade på eftermiddagen när Andreas kom hem så då var dom ute i solen sen när jag kom hem var Alvin inte hemma för han hade gått över till vår granne för att leka. Kul! Sen kom Jonas och Emma förbi på middag (köpmiddag:-). Dom ska få en bebis i juli och det är en liten tjej :-) Idag är Xandra på UL så dom får sitt andra barn i september och min faster fick sitt tredje barn förra veckan, en pojke. Massa bebisar nu :)
.
Nej nu måste jag åka!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Kul med massa bebisar =) Mindre kul med lerig tomt ; )



Kram!

2:a kommentar, skriven , av ♥ Erika - Mamma till två små ♥:

skinnjackan är från farmor och vet inte riktigt vart hon fått tag på den känner inte igen märket :-9 kram

Kommentera inlägget här :