Påsk

publicerat i Vardag
Vet inte om jag ska fortsätta blogga, sitter mindre och mindre framför dumburken men bloggen blir nog kvar så länge för ibland får jag lite lust att skriva något. Min syster är här och hälsar på nu över påsken fast imorgon åker hon hem med mamma och Janne. Igår tog jag lite "ledigt" och var hemma, vi var till nya Ikea en sväng och sedan ute resten av dagen. Alvin lekte med sin grann kompis hela eftermiddagen och hoppade studsmatta bland annat. Sen såg jag att dom fikade och spelade fotboll. Han fick tydligen middag där också :-) Skönt för honom att ha någon kompis nära, inga vägar att springa över heller utan bara gå bakom vår gäststuga. Vi grillade hamburgare på kvällen och kunde äta ute då det var varmt.
.
Nej nu ska vi ut i solen igen är inne och kollar till Edvin då han sover.

Kommentera inlägget här :