Onsdag

publicerat i Vardag
Godmorgon! Nu har jag joggat och lämnat barnen på dagis, pluggar hemma idag och det ska bli såå skönt. Har bara varit i skolan på senaste tiden då vi har grupparbete men nu ska vi lusläsa vårt temaarbete och det kan vi göra hemma. Igår var jag på spinning/core och sedan handlade jag på vägen hem så det blev rätt sent men ikväll har jag inga planer. Om man inte skulle ta och besöka nya Ikea men vet inte om jag orkar, lär inte direkt vara ensam där. På tal om Ikea så skulle jag aldrig få för mig att sova utanför Ikea för att ett nytt varuhus öppnar?! Jo visst ska det bli roligt med ett stort Ikea varuhus här men jag menar så många nyheter kan det ju inte vara? Det mesta har man väl sett på hemsidan..Läste nämligen i tidningen att folk hade övernattat för att komma in först.Jaja alla är vi olika :-)
.
Alvin vaknade aldrig den kvällen han somnade kl 17 utan sov hela natten tills morgonen, 14 timmar. Rätt trött måste han varit :)Nej dags att sätta fart.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Agnieszka-2barnsmorsan:

Nä det där med att sova utanför olika ställen bara för att vara först fattar inte jag heller. Då måste man vara riktigt desperat:)



kram

2:a kommentar, skriven , av Sofie:

Min Martin övernattade för att få biljetter till Gyllene Tider. Jag kan inte sluta mobba honom för det...



;-)



KRAMAR

Kommentera inlägget här :