Godmorgon fredag

publicerat i Vardag
Alvin idag i tröja från H&M och jeans kappahl.
.
Godmorgon! Idag är det fredag, ingen som missat det antar jag? Idag ska jag plugga hemma bland annat måste jag fota några saker inför redovisningen nästa vecka. Är lite nervös då vi borde få reda på tentan vilken dag som helst. Ikväll ska jag i alla fall ut en sväng med Moa och Lina, det ska bli väldigt roligt! Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra i helgen vet inte riktigt om jag får jobba eller ej. Annars ska vi nog fixa här hemma.
.
Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Fina killen,önskar en fin fredag :)

2:a kommentar, skriven , av Käthes mode ♥gravid med tvillingar♥:

Ha en trevlig söndag! :)

3:e kommentar, skriven , av Mamma till William & bebis i magen:

Vilken sötnos :)

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommentera inlägget här :