Tisdag, regnväder

publicerat i Vardag
Vad roligt att komma in hit och läsa era kommentarer angående övervåningen! Än så länge tycker jag det ser lovande ut. Andreas är duktig! Med golvet har vi även fått lite hjälp av Linus och Danne.
.
Idag är det ett himla regnväder här, imorse vid 8 när vi åkte till Alvins förskola som ligger ut mot huset så det tar ca 10-15 minuter att åka dit trodde jag vi skulle regna bort. Började så bra med att vi var lite sena sen fick jag lov att tanka, då kommer det en bil och precis skulle tanka före mig, då kommer jag på att jag glömt mobilen hemma. Blev att vända, sprang in för att hämta den, i bilen är Alvin kissnödig, in igen, sen tanka och sedan åkte vi. Kom fram tillslut!
.
När vi kommer fram till hans förskola är det fotografering vilket vi inte visste om eftersom vi började igår. Personalen hade försökt ringt oss men hade inte hittat rätt nummer. Jag hade med mig lapparna med våra nummer idag så jag hade inte hunnit ge dem till personalen. Hade inte alls klätt Alvin för fotografering imorse!! Men inte mycket att göra åt nu! Efter det var vi ute i spöregnet, måste köpa regnkläder till mig själv tror jag!
.
Imorgon kommer jag också vara med Alvin men på torsdag ser det ut som han ska vara där själv!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fröken M:

här är det faktiskt uppehåll nu, men grått och blåsigt är det minsann så nu blir det innemys restan av dagen :)

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Nja, det är väl lite enklare att hinna med när man bara har en liten kan jag tro :) Colin har faktiskt gillat det mesta jag lagat, men vissa saker går absolut inte, haha.

3:e kommentar, skriven , av Britta Bloggar:

Oj struligt men så kan det vara ibland! Det blir säkert jättefina bilder ändå, bara bra att du inte klätt upp honom tycker jag, naturligare så!

4:e kommentar, skriven , av madde:

Jag tycker alltid det blir stressigt och kaosartat när man ska lämna på dagis.. Och det blir inte bättre av att det regnar!



Typiskt att Alvin skulle ha fotografering just idag. Men jag är övertygad om att han blir minst lika fin för det!



KRAM

Kommentera inlägget här :