Stor i storleken

publicerat i Alvin&Edvin
Alvin ville att jag bara skulle ta kort på jackan, därav en ansiktslös bild. Han vill knappt vara med på kort längre om någon undrar varför Edvin är med mest här :-)
.
Det jag skulle skriva var att jag köpte denna jacka åt Alvin när han var i Edvins ålder ungefär, det är stl 86 och nu kan Alvin ha den. Han har annars stl 98/104. Ser ni att han har knäppt skorna som ett kors, så måste det absolut vara enligt honom :-) Jackan kommer från Name It (tror jag), jeansen från PoP och skorna från Vincent.
Edvin har tröja och byxor från PoP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

jag var ju med dig när du köpte den där jackan. hehe o de var ett tag sedan =)

2:a kommentar, skriven , av FLOOSAN:

va gulligt min son hade också en period där det skulle vara kors på fötterna

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

tack natten var bra,men dagen värre, HUr är det med din sjukling? snygg outfit på killarna idag. kram

4:e kommentar, skriven , av Evelina:

Haha jag hade också en sån där kappa åt Loke som va skiit stor och han ville jämt ha sina skor i kors så där för ett par år sen!! :D vad roligt

5:e kommentar, skriven , av sara - mamma till wilda:

Riktigt snygg rock!

6:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Vilken stilig liten herre :) Tycker det är kul att klä upp de små lite, typ ett par schyssta skinnstövlar och en söt kappa. Men pappan i familjen prioriterar alltid funktion före form! Boooring...



Tack för dina stärkande ord, när jag skrev kommentaren var jag inte helt hundra på om jag läst att du pluggade eller var klar... men jag visste att du iaf inte var helt novis inom ämnet :) De är bara tre personal på Alices förskola, och de har bara 15 barn. Denna hösten har det kommit många små barn som nyss inskolats och den lilla killen som var så ledsen idag är bara 14 månader och har det rätt kämpigt utan mamma. Han kräver en personal hela tiden i stort sett för han är så ledsen hela tiden... Därav dilemmat idag! Alice "egen" fröken är dessutom ledig på torsdagar så det blev inte alls optimalt idag... Men det hade gått bra sen och hon var glad när pappa A kom och hämtade henne.



Mår lillprinsen lite bättre nu?



Tur att vi kan hjälpa varann litegrann :)

7:e kommentar, skriven , av Sara:

Hoppas det är bättre i sjukstugan och att ni får en mysig helg tillsammans!!

8:e kommentar, skriven , av Nina:

Oj ja den måste vara stor ; ) Men superfin!



Trevlig helg! Kram

9:e kommentar, skriven , av Mia ☆:

Stiligt! Gillar korsidéen där =) Trevlig helg!

10:e kommentar, skriven , av Fröken M:

ja, när dagen kommer att han ska äta själv är inte blåbär det första vi plockar fram ur kylen ;)

11:e kommentar, skriven , av Anna:

Svar: Ja det är jätteskönt. Hoppas dina pojkar kryar på sig snart! Ha en fin fredag!

12:e kommentar, skriven , av Evelina:

Haha vilken cooling! Snygg jacka och tuff stil ;-) KUL när de liksom börjar tycka och bestämma själva!



Kram

Kommentera inlägget här :