Söndag och dans

publicerat i Alvin
Kul att läsa om hur ni vill och har det i era barnrum!

.

Idag har Alvin varit på dans på morgonen, redan kl 9! Vi är ju alltid uppe väldigt tidigt men idag fick vi sova till kvart i 8 så då fick jag lite bråttom men vi hann! Han tyckte det var jätte roligt, såg ut så i alla fall och hans dansade/lekte på bra! Nästa gång är han tyvärr inte hemma, vi ska flytta så han och Edvin ska sova hos min mamma och Janne. Lite synd då det är fotografering!
.
Efter det så åkte vi för att rösta sedan vidare till dalarna för att hämta upp Jannes släpkärra och min syster som ska vara här denna vecka. Väldigt skönt då Alvin börjar sin inskolning imorgon, då slipper jag ta med Edvin och jag får lite hjälp när vi ska packa och flytta denna vecka. Måste ligga i nu!
.
Nu ska vi kika lite på valvakan!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vi2blir3.se - Malin:

Jag med :D blev och växla mellan svt och fyran, men mest svt faktiskt. =)

2:a kommentar, skriven , av FLOOSAN:

Nu är det spännande, vem kommer vinna mån tro?

3:e kommentar, skriven , av Britta bloggar:

Vilken glad bild!

Kommentera inlägget här :