Ny vecka!

publicerat i Vardag
Godmorgon måndag. Ny vecka med nya möjligheter, denna vecka kan väl inte bli annat en bättre än förra. Edvin känns mycket piggare och inatt vaknade han bara en gång för mat och jag behövde inte stoppa i nappen någon gång. Nu kanske han börjar sova som vanlig igen! Skulle dock önska att han åt bättre på dagarna så han klarade sig hela natten. Jag tror inte att Alvin åt mat på nätterna när han var i samma ålder som Edvin är i nu. Har provat med vatten någon gång men han är hungrig för han blir så arg och om han inte är hungrig fungerar det med nappen.
.
Vi ska strax ta oss ut för en morgonpromenad! Nu ska jag försöka börja med det igen, måste komma i mina jeans ordentligt någon gång! Edvin är ju ändå snart 9 månader! Alvin packar hela vagnen full med bilar så nu är det nog dags att kila..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lucas:

Godmorgon! Vad händer idag då? :P

2:a kommentar, skriven , av sara:

gullig blogg. :)

3:e kommentar, skriven , av Emma Swärd:

fin blogg :)

allt bra ? :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

morgonpromenader är de bästa! :)

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

vilken fin blogg du har =D

6:e kommentar, skriven , av Erika:

vi gick på morgon promenad i går, skönt att komma ut, tänke göra samma idag men så kom det en liten regnskur precis när vi skulle klä på oss, så jag hade ingen lust längre ;-)



7:e kommentar, skriven , av Babydjungeln - Tävling pågår:

hoppas på en skön och bra vecka!

8:e kommentar, skriven , av Petra:

skönt m morgonpromenad,jag har bestämmt att gå en timme el två efter jag lämnat Engla på dagis,Nova brukar ha sin sovtid då så det passar bra.kram

9:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Jo jag är riktigt nöjd med den faktiskt! Hur kvaliteten är får vi väl se ;) KRAM

10:e kommentar, skriven , av Martina:

Härligt att starta veckan med en promenad. :) Tror jag ska ta en promenad nu, för äntligen har det slutat regna.

11:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Vi har också börjat veckan med en promenad, det är ett säkert kort för en bra start :) ja det är riktigt kul att hälsa på i verkligheten en gång i veckan ;) men lika skönt att komma hem sen och veta att man har massor av dagar att bara mysa med Ellen ;)



kram på er

12:e kommentar, skriven , av Fröken M:

promenader på morgonen är det bästa :) Kram på er !!

Kommentera inlägget här :