Lilla killen

publicerat i Alvin&Edvin
Min lilla kille! Känns som jag haft Edvin lite på dagis denna vecka med då han har varit rätt mycket med sin moster. Men det har gått bra så det var skönt! Han ska sova hos mamma och Janne på lördag med Alvin, hoppas det med går bra men det tror jag. Idag var vi först på inskolning, Andreas var med en stund också men hans telefon ringde hela tiden sen hade han möte så det blev inte så långvarigt. Sedan åkte vi hem för lunch och efter det åkte jag och Alvin till huset för lite städning, körde lite saker till återbruket med.
.
Nu sover både Alvin och Edvin så tvätten väntar på mig! Jippi ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Vilken sötnos!

Tvättmaskinen går hos mig med, den jobbar för fullt dygnet runt tycker jag!! Det tar aldrig slut...

2:a kommentar, skriven , av FLOOSAN:

Här med blir man nånsin maskinfri?

3:e kommentar, skriven , av Fröken M:

godingen !!

vi har det superbra, moster och "faster" bor bara ett stenkast bort, farmor ett på kvarter härifrån och mormor på andra sidan stan så hjälpen är aldrig långt borta när man behöver den :)



Ha en mysig kväll!

4:e kommentar, skriven , av Ann-Louise:

Tänk att tvätten aldrig tar slut och att det bara är jag som kan sköta maskinen här hemma. Samma hos dig??



Vilket fint väder vi haft idag, så här ska hösten vara!!



Hoppas du får komma till NY nån gång. Jag fick vänta många år...men sen så!!



Kram

5:e kommentar, skriven , av Britta bloggar:

Åh jippie, vi tvättar också!

6:e kommentar, skriven , av Carolina:

minns inte alls vad den kostade..köpte den på Bauhaus och den kostade inte alls så mycket mer än andra från markslöjd... Vet att den fanns på nån webshop men där var den dyrare än på bauhaus..



Är iallafall supernöjd!

7:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Så jäkla söt ;) ett litet busfrö?

Kommentera inlägget här :