Kvällen är kommen

publicerat i Om mig
Nu har vi varit på trevligt kalas med släkten, ätit lite middag, barnen sover, Andreas och hans bror är i huset och jag ska titta på en film lite senare.
Ingen aning om den är bra men Andreas bror Linus sa att den var blödig :-) Passar nog mig utmärkt idag känner jag. Orkar inte med någon avancerad handling.
.
Fick en fråga för någon dag sedan om vi är gifta, och nej det är vi inte men förlovade. Jag drömmer inte om något stort kyrkbröllop utan snarare i sådana fall något enklare hemma i vår trädgård kanske.. Får se vad framtiden visar, skulle ju vara roligt att ha samma efternamn som resterande killar här hemma!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

tack för tips! ska klickas hem redan ikväll ;-) Älskar den sidan, lyckasmedmat, de har verkligen alt där! men hade nästan glömt bort den sidan



Trevlig filmkväll :-) kram!

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Tack! Mycket går i grönt men det är en behaglig färg :) Fåtöljen var ett bra köp så den kan rekommenderas, inte för stor heller (då hans rum är ganska litet). KRAM

3:e kommentar, skriven , av Miia - There´s no place like home:

Den filmen är så bra ju! En riktig tjej-film! =) Vad tyckte du om den?



Lät skönt med en kväll för sig själv i soffan, det kan man behöva emellanåt!



Kraam /Miia

Kommentera inlägget här :