Hinner inte med

publicerat i Vardag
Oj oj vad dagarna springer förbi, jag hinner inte med. Idag sov jag och Edvin till kvart i 8 då Andreas väckte oss för han skulle till jobbet, efter en jobbig natt så var det skönt. Alvin hade vaknat kl 6 den busen. Sen har dagen rusat iväg, Alvin har varit ganska påfrestande de senaste dagarna. Jag tror han tycker Edvin fått lite mycket uppmärksamhet nu när han varit sjuk. Vid fyra kom Andreas hem idag, tidigare än vanligt så jag åkte hem till Lina för en kopp kaffe och kikade på deras nya lägenhet! Såg en fin tapet som dom hade som jag ska kika om jag hittar i butik.
.
NU är barnen nattade, Edvin hostar hör jag nu och vi har ätit Mc Donalds innan Alvin också somnade.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

:) Theo har egentligen 80 på kläder... bara jag som blev lite snål och köpte 86 för att han ska kunna ha den lääänge:)



Hopaps natten inatt blir bättre och att ni får sova gott. Kram

2:a kommentar, skriven , av A House With A View:

Låter som hektiska dagar! Precis som det är när det finns småttingar i familjen! låter spännande med tapeten! Hoppas du visar bilder på den, alltid bra med inspiration!



Treeevlig helg!



kraamizar aka

3:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

Hoppas lillen kryar på sig ordentligt :-) Kul att höra att det går fort framåt med badrummet, kommer att bli så fint så fint :-)



KRAMAR

4:e kommentar, skriven , av Martina:

Jag håller med, tiden går så fort. Redan helg! :) Önskar er en fin dag.

Kommentera inlägget här :